Logowanie Użytkownika - 2 Możliwości

Witam, jestem mooocno początkujący w Yii stąd też moje pytanie. Otóż potrzebuję zrealizować co następuje :

  • użytkownicy posiadający login / hasło ( grupa A ) : logowanie przy pomocy hasła -> dostęp do profilu

  • użytkownicy posiadający tylko Numer Hash (20znaków) : logowanie przy pomocy tego hash’a -> dostęp do strony wprowadzania danych

  • użytkownicy bez loginu i hasła, oraz bez hash’a : poruszanie się po stronie, bez dostępu do profili i strony wprowadzania danych

  • grupa administratorów : logowanie za pomocą loginu i hasła

Wymyśliłem to tak, że potrzebne są mi dwa typy logowania :

  • z użyciem loginu/hasła (podział na role [partner / admin] )

  • z użyciem HashCode ( dostęp wyłącznie do strony wprowadzania danych - user może edytować tylko TTextBox )

O ile z przykładami z loginem/mailem oraz hasłem - jest parę o tyle mam problem z logowaniem za pomocą HashCode. Otóż CUserIdentity zrealizowane jest właśnie na parze login/hasło - i tego wymaga.

Jak jak widać potrzebuję sprawdzać jeden parametr - HashCode, na jego podstawie stwierdzać czy user jest zalogowany, gdzie ma dostęp etc… Czy ktoś widział podobne rozwiązanie albo może podać jakiś przykład ?

Cześć ;)

Sprawdzałeś już http://www.yiiframework.com/extensions/?category=1 ?? Może nie trafisz idealnie na swój problem ale podejrzewam, że po lekkiej modyfikacji może wyjść co potrzebujesz.

Dzięki za odpowiedź, ale chyba jednak muszę się wstrzymać z logowaniem etc. bo mam problem z podstawami -> odsyłam do mojego kolejnego pytania :)

Nadal możesz użyć [color=#1C2837][size=3]CUserIdentity z tym, że inaczej skonstruować musisz metodę [/size][/color][color="#1c2837"][size=3]authenticate() w przypadku HashCode.[/size][/color]