Nog Vlamingen / Nederlanders hier?
Posted 25 January 2010 - 03:46 PM
Posted 01 February 2010 - 08:56 AM
Ik ontwikkel al jaren met PHP/mySQL nu ook al enige tijd met jQuery
Ik wou met zend beginnen, maar schoof het steeds terug opzij omdat het niet echt lukte
Met Yii lukte alles van de eerste keer

Dus vanaf nu gaan we hiermee aan de slag.
Posted 05 April 2011 - 04:13 AM
Ik heb een aantal jaar ervaring in procedureel PHP. Hoewel ik op die manier waarschijnlijk (dankzij mijn library) al klaar was geweest, wil ik toch gebruik maken van een professionele framework, waar ik niet hoef te denken aan allerlei tijdrovende her-uitvindingen.
Mijn Yii OTAP omgevingen zijn opgetuigd, basic Yii installatie gereed, de relationele database (InnoDB) is bijna afgerond en dan gaan we echt aan het werk.
Aan iedereen succes!
Posted 05 April 2011 - 08:55 AM
igorb, on 05 April 2011 - 04:13 AM, said:
Ik heb een aantal jaar ervaring in procedureel PHP. Hoewel ik op die manier waarschijnlijk (dankzij mijn library) al klaar was geweest, wil ik toch gebruik maken van een professionele framework, waar ik niet hoef te denken aan allerlei tijdrovende her-uitvindingen.
Mijn Yii OTAP omgevingen zijn opgetuigd, basic Yii installatie gereed, de relationele database (InnoDB) is bijna afgerond en dan gaan we echt aan het werk.
Aan iedereen succes!
Voor zover je het nu benoemd is Yii prima geschikt hiervoor. Succes

NetBeans IDE and Yii projects - Short directions and general tips for managing a Yii application in NetBeans IDE
Posted 27 May 2011 - 04:35 AM
Posted 09 June 2011 - 03:53 AM
Eerste framework, vroeger gewoon php/mysql. Eerste tutorial gevolgd om simpelweg zelf applicatie op te zetten. Nu aan het uitzoeken hoe ik een form kan opbouwen met dropdown boxes die waarden bevatten uit de DB.
Succes iedereen!
Posted 09 June 2011 - 10:33 AM