Scrumrf

Hi all!

I just wanted to share with this awesome community the first demo of an app I’ve been developing as a personal project.

It’s a project management tool based on scrum.

You can try it as user en_master and pass test

You may find bugs, it’s an early version, I’m still working on it, but I hope you like it!

http://tonkalabs.com/scrumrf/

Yii rocks!

Very nice design and implementation! Congratulations!

Slick and Neat!

Keep up the good work

wow - very nice indeed!

keep it up!

–iM

Very nice… congratulations… being your first project I am very impress…

PS: Qué bueno… he chequeado vuestra web y de verdad que me habeis impresionado mucho más que con la aplicación… dónde se alquilan oficinas como esas!

Un saludo y arriba la creatividad…

Thank you everybody for your comments! I’m really happy and glad that you liked it! Without this great community I couldn’t have made it.

Yii rocks!

Muchas gracias por tu comentario! Es todo un honor y una alegría que te haya gustado!

Lo de la oficina es un pequeño sueño que tenemos mi amigo y socio, y yo, que esperamos cumplir algún día!

Un saludo!

Well done. Any difficulties you’ve faced? Interesting solutions / non-standard framework usage?

very nice and elegant style !

Good job !

Congrats, your site looks terrific! How do you keep the different client projects separate for each client login in Yii?

Thanks! No hard difficulties, maybe the common ones when using a framework I’ve never used before. But those problems where easily solved using this forum, and reading the wiki.

Cheers!

Thanks! I’t easy! Users belong to a company, and so do projects, so it’s easy con control what projects a user can access to.

Cheers!

Well done. I see a lot of new ideas here I have not seen in other apps. Keeping my eye on this one

Thanks!

Excellent work!

Por el trabajo que he visto no os queda mucho para hacerlo. Me encanta vuestro diseño. Humildemente si me permites te doy una pequeña sugerencia:

Cuando realizas una tarea se muestra los miembros disponibles y otros en el proyecto. Estos se desplazan en ‘Drag-and-Drop’ pero no es muy evidente. Mi recomendación es que deis algun tipo de feedback al usuario -ie cambiar el cursor por una mano a la vez que el DIV que puede ser desplazado cambia ligeramente de color…

No se si te lo he dicho pero me encanta el diseño ;)

Hola Antonio!

Tienes toda la razón, ahora mismo estoy trabajando en hacerlo un poco más user friendly, estoy poniendo tips en todas las pantallas, y en campos de formularios para que sea más intuitivo, en cuanto tenga todo actualizado, lo publicaré aquí, así me comentas qué te parece… ;)

Un saludo y gracias por tus comentarios! :D

Very clean and good looking desing.

Congrats for this nice work!

Thanks!

I like the fluid layout, very nice, makes me want to learn 960 grid system already!