Yii Framework Forum: Logowanie Użytkownika - 2 Możliwości - Yii Framework Forum

Jump to content

Page 1 of 1
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

Logowanie Użytkownika - 2 Możliwości Rate Topic: -----

#1 User is offline   spacja 

• Newbie
  • Yii
  • Group: Members

Posted 13 July 2013 - 11:56 AM

Witam, jestem mooocno początkujący w Yii stąd też moje pytanie. Otóż potrzebuję zrealizować co następuje :

- użytkownicy posiadający login / hasło ( grupa A ) : logowanie przy pomocy hasła -> dostęp do profilu
- użytkownicy posiadający tylko Numer Hash (20znaków) : logowanie przy pomocy tego hash'a -> dostęp do strony wprowadzania danych
- użytkownicy bez loginu i hasła, oraz bez hash'a : poruszanie się po stronie, bez dostępu do profili i strony wprowadzania danych
- grupa administratorów : logowanie za pomocą loginu i hasła

Wymyśliłem to tak, że potrzebne są mi dwa typy logowania :
- z użyciem loginu/hasła (podział na role [partner / admin] )
- z użyciem HashCode ( dostęp wyłącznie do strony wprowadzania danych - user może edytować tylko TTextBox )

O ile z przykładami z loginem/mailem oraz hasłem - jest parę o tyle mam problem z logowaniem za pomocą HashCode. Otóż CUserIdentity zrealizowane jest właśnie na parze login/hasło - i tego wymaga.

Jak jak widać potrzebuję sprawdzać jeden parametr - HashCode, na jego podstawie stwierdzać czy user jest zalogowany, gdzie ma dostęp etc.. Czy ktoś widział podobne rozwiązanie albo może podać jakiś przykład ?
0

#2 User is offline   mentorq 

• Standard Member
  • PipPip
  • Yii

Posted 14 July 2013 - 05:40 AM

Cześć ;)

Sprawdzałeś już http://www.yiiframew...ons/?category=1 ?? Może nie trafisz idealnie na swój problem ale podejrzewam, że po lekkiej modyfikacji może wyjść co potrzebujesz.
0

#3 User is offline   spacja 

• Newbie
  • Yii

Posted 14 July 2013 - 10:56 AM