Vertaling in het nederlands

Hallo allemaal,

Weet hier iemand hoever de vertaling van Yii in het Nederlands momenteel gevorderd is? Ik moet binnenkort nl een webapp maken en ik zou die wel graag in het Nederlands willen hebben.

Ik heb ooit wel een google code link met het project voorbij zien komen, maar kan m zogauw niet terug vinden.

Project is hier aan de gang. Als je je wilt aanmelden moet je qiang even een berichtje sturen. Een aantal strings zijn vertaald (met name voor formulier validatie) maar een heel aantal ook nog niet.

Hallo,

Ik ben verder gegaan met de bestaande vertaling van de Yii-meldingen. Ik ging er vanuit dat de meest recente versie in de tarball van 1.1.0.r1700 zit. Als iemand recentere vertalingen heeft hoor ik dat graag.

In het yiidoc-project (http://code.google.com/p/yiidoc/) ben ik begonnen met het vertalen van de Yii Definitive Guide naar het nederlands.

Als je het leuk vind om te helpen, neem eens een kijkje. :)

Goeie zaak. Ik ben al een tijdje de persoon die de messages vertaald naar het NL voor elke release maar voor de Guide heb ik helaas nog geen tijd gehad. Mss dat we ooit nog aan een volledige vertaling geraken :)

Wow! Goed initiatief :)

Ik heb er voorlopig niet zoveel tijd meer voor, dus als iemand het wil oppakken, ga je gang! Een leuke aanvullende manier om de functionaliteit van Yii goed te leren begrijpen.